Wat een drukte! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Wat een drukte! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Wat een drukte!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

07 Augustus 2007 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Xin Chao allemaal, hier ons eerste berichtje vanuit Saigon (Ho Chi Minh City). Leuk dat er al zoveel gereageerd is op ons bericht uit Frankfurt. En ja, hahaha Roos, we kregen bij het inchecken al een bericht van jou. Hoe je dat gedaan hebt moet je nog maar eens uitleggen!
Zondagochtend om half tien in het hotel aangekomen. Helemaal brak: 29 uur onderweg! We denken nog maar niet aan de terugreis. In de middag zijn we op eigen gelegenheid wat gaan lopen in Saigon. Wat een drukte! Een enorme hoeveelheid scooters en al het leven speelt zich af op straat. Maandag een rondtour door de stad, zo'n beetje alle highlights wel gezien. Het meest indrukwekkende was toch wel het (anti-amerikaanse)oorlogsmuseum: het geweld en alle gruweldaden door de amerikaanse soldaten maar ook de gevolgen van napalm, agent orange en fosforbommen haarscherp op foto gezet. We werden er zelfs een beetje misselijk van.
Er wordt hier bijna niet gebedeld, maar er wordt wel veel aan ons getrokken (letterlijk) om wat te kopen. Voor 1 dollar kunnen we alles krijgen.
Vandaag naar de Cu Chitunnels, waar de Viet Cong zich verborgen wist te houden voor de Amerikanen. Ook de tempel bezocht van de Cao Dai, een godsdienst die alleen in Vietnam beleden wordt. Veel in de bus gezeten vooral vandaag. We zijn nu de camera vergeten, dus zo snel als mogelijk proberen we er nog wel wat foto's bij te zetten.
Tim, geef je Yuki nog een knuffel? :P
tot de volgende keer
Nam Biet!!

• 07 Augustus 2007 - 10:41

Marcel:

Hallo Angela en Paul,

Je maakt ons wel nieuwsgierig naar de Foto's Angi. Heeft Paul al een vriendinnetje gevonden, zou wel leuk zijn voor de internationale keuken toch!

De terug reis gaat altijd sneller dus geniet van de tijd die jullie hebben.

Veel indrukken gewenst en tot het volgende bericht.

Hugs en xxx

Marcel

• 07 Augustus 2007 - 13:12

Lia:

thuisgekomen van een prachtig weekend eerst gekeken of jullie angekomen zijn. Gelukkig wel, alles gaat goed begrijp ik, de drukte komt ons wel bekend voor uit bangkok. Desalnietemin geniet er van.Jos en Lia

• 07 Augustus 2007 - 14:00

Rick De Waard:

wat jammer dat jullie je foto camera vergeten waaren :(, ik wil wel wat zien hoor als jullie terug komen.
    nog 3 dagen en dan ben ik jarig :D, jammer dat jullie er niet zijn om met me mee te genieten, maar jullie genieten daar wel voor mij hoop ik.
    veel plezier op de rest van jullie reis

• 07 Augustus 2007 - 14:22

Joyce De Kanter:

Hoi Lieverds, wij ook weer terug uit Frankrijk en nog bedankt voor je sms-je voor mijn verjaardag. Fijn dat je goed aangekomen bent. En wat lijkt het mij bijzonder om zo'n reis te maken met al die indrukken die je op doet. Ik hoop dat je er van geniet dan genieten wij met jullie. xxx Joyce

• 07 Augustus 2007 - 16:15

Gea:

Xin Chao Angela en Paul,

Wat een reis zeg 29 uur onderweg, kan me voorstellen dat julie je brak voelde. Maar denk dat de omgeving dat wel snel zal doen vergeten! Ik denk dat jullie zoveel te zien krijgen dat je elke avond uitgeput op bed valt maar ook wel geniet van alles wat jullie zien.
    Heel veel plezier nog en tot het volgende brericht.

Knuffel,

Gea en Pioe

• 07 Augustus 2007 - 17:22

Joke:

Ben heel benieuwd naar de foto's. Volgende keer niet vergeten hoor!!
    groetjes en heel veel plezier
    Joke

• 08 Augustus 2007 - 07:23

Timutjuh:

wat ben ik jaloers:P

• 08 Augustus 2007 - 18:36

Roos:

Zo zo, het klinkt goed.
    Jullie vermaken je wel zo te lezen.
    Het is wel apart om het zo te kunnen volgen.
    Hoe je zo'n site aanmaakt, moet je me maar eens een keertje uitleggen.hahaha.
    Leuk dat het is gelukt bij het inchecken.
    Maken jullie voor de rest wel veel foto's?
    En is de temperatuur een beetje te hebben?
    Geniet nog maar lekker. Voor je het weet is het al weer voorbij!
    groetjes Roos.

• 08 Augustus 2007 - 19:23

Peter En Rob:

wat lijkt ons dat heerlijk zoveel indrukken en andere culturen in dat verre land wij volgen jullie reis via deze box en wensen jullie een lekkere vakantie groeten vanuit amstedam.