Het hoogste punt van de hoogtepunten - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Het hoogste punt van de hoogtepunten - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Het hoogste punt van de hoogtepunten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 Augustus 2007 | Vietnam, Hanoi

Vandaag zijn we vanuit het bloedhete Hanoi naar Halong Bay gereden, een prachtige rit in onze airconditioned bus. Halong Bay is een punt in onze reis waar we erg naar uit hebben gekeken en het voldoet (meer) aan al onze verwachtingen. We hadden een eigen boot, waarop normaal wel veertig mensen passen (en wij zijn maar met 9). Aan boord werd ons een fantastische lunch geserveerd: krab, garnalen (van die grote), inktvis, nog een gewone vis, vietnamese loempia's (die heten hier springrolls), patat en rijst. Het voelde gewoonweg decadent. Onderweg genoten we van alle eilanden, het zijn er in totaal zo'n 2000, we hebben een stalagnieten- en tietengrot bezocht en een visdorp op het water en gezwommen in de zee. Het zeewater is hier zo warm, dat je er zelfs bijna niet van opfrist.
Morgen rijden we naar Haiphong, een vissersdorp hier niet ver vandaan en vervolgens weer door naar Hanoi. En we hebben eigenlijk allemaal schoon genoeg van Hanoi, dus heeft de gids voor donderdag een excursie naar een nationaal park geregeld, waar we weer met bootjes het water opgaan. Alles beter als om 12 uur uitchecken en de hele middag rondhangen in de hitte van de stad.
Dit is zeker ons laatste bericht: in Hanoi kunnen we toch geen internetcafe vinden.
We hebben bij ons vorige bericht nog even een fotootje geplaatst.
We vonden het leuk dat er zoveel gereageerd is op onze berichtjes: blijf dit maar doen, misschien dat we op de terugweg in Frankfurt nog even gaan kijken en anders thuis wel.
Heel veel liefs van ons samen en we kijken er weer naar uit om iedereen persoonlijk te spreken!

• 21 Augustus 2007 - 13:42

Linda:

Heb na vier weken vakantie (ben nu 2 dagen thuis)alles eens doorgelezen van jullie reis. Ziet er erg indrukwekkend uit. Wat hebben jullie veel gezien zeg. Erg leuk om jullie reis zo te volgen met de foto´s erbij. Nog een fijne voortzetting en een goede thuisreis.
    Liefs Linda

• 21 Augustus 2007 - 14:45

Gea:

Hoi Lieverds,

Jammer dat het er nu bijna voor op zit voor jullie. Ik ben wel blij dat jullie weer lekker naar huis komen heb jullie gemist. Volgens mij hebben jullie een geweldige reis gehad en iets waar je nog jaren op terug kunt kijken.

Dikke knuffel,

Gea en Pioe

• 21 Augustus 2007 - 15:05

Lia:

heerlijk om te lezen, dat jullie het goed hebben!!!! Nog een paar fijne dagen en goede en behouden reis terug. Iedereen zal uitkijken naar jullie thuiskomst, zeker Papa, het gaat goed met hem. Tot horens Lia en natuurlijk Jos

• 21 Augustus 2007 - 16:20

Serpent:

hoi hoi

Schitterende foto's en mooie verslagen.

Ik ben blij dat je flink wat hoogtepunten beleefd hebt Angela ;-)

Nog een paar hele fijne dagen en een hele goede terugreis.

Groetjes uit een regenachtig Brabant.
    (weet je het nu?)

• 21 Augustus 2007 - 18:33

Nico En Anita:

Zoooooo het schiet wel op nu jullie SUPER vakantie...... maar wat we tot nu toe uit jullie verhalen hebben gelezen is het méér dan de moeite waard geweest... we horen de rest vast nog wel "live" van jullie....LEUK !!

Knufff uit regenachtig en winderig Lelystad !!

Anita & Nico

• 22 Augustus 2007 - 09:59

Marcel:

Goede middag lieve luitjes,

Rik heeft vandaag toelatings toets in Hilversum.

Ben zeer benieuwd naar vrijdag plus minus 12:15 lokale tijd SPL.

We zullen er zijn.

Bel je wel als er iets tussen komt ?

0031-636182482.

Geniet er nog maar van en hoop voor jullie op een voorspoedige thuisreis.

dikke knuffels en kus.

Marcel

• 24 Augustus 2007 - 06:22

Johnnany:

HET zit er dus alweer op een heel mooi land zo op het eerste gezicht en het belangrijkste is dat jullie daar genoten hebben. een voorspoedige reis terug
    prima kassie banjac