Weinig nieuws vandaag - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Weinig nieuws vandaag - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Weinig nieuws vandaag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 Augustus 2007 | Vietnam, Nha Trang

Maar internet is gratis en het is nog te vroeg om naar bed te gaan. Vandaag de reis van Dalat naar Nha Trang. Onderweg dwars door de bergen veel mooie vergezichten. De gids heeft ons meegenomen naar zijn huis en ons getrakteerd op dragonfruit en koude thee. Het is heel leuk om te zien hoe de huizen er hier van binnen uitzien. Zoveel anders als bij ons. Onze gids heeft goed geboerd: tien jaar terug woonde hij nog in een bamboehut, nu woont hij met nog 5 personen, waaronder zijn vrouw en zoon in een stenen huis. Veel prullaria, maar erg leuk. En heel gastvrij. Hij is onze tweede gids: de eerste was een wonder, sprak goed Engels en had alles voor ons over. De gids die we nu hebben heeft wel geleerd hoe hij zijn verhaaltje in het Engels af moet steken, maar heeft nog niet geleerd hoe hij in het Engels moet converseren. Erg vermoeiend. Inderdaad Lia, wat je al zei....
Hier in Nha Trang is het erg toeristisch, dus hebben we vanmiddag lekker een paar uurtjes aan het strand gelegen, midden tussen de Vietnamezen, hun kreeften, krabben en kookpotjes. Ze zijn wel heel vriendelijk en willen graag het gesprek met je aan. Maar nog liever willen ze je iets verkopen. Dat is nergens anders.
Bij ons vorige bericht hadden we het over foute foto's: daar heb ik er eentje van geplaatst.
Morgen naar Quy Nonh, nog onderweg tempeltje bezoeken etc.etc.
Tam bien!!

• 12 Augustus 2007 - 15:33

Rick De Waard:

Zit je lekker paul, die stoelen zien er wel comfortabel uit, ventilator airco ding boven je hoofd.
    niet te veel zonnen he ^^

• 12 Augustus 2007 - 15:33

Rick De Waard:

En wow ja dat zijn inderdaad erg "foute" foto's

• 12 Augustus 2007 - 15:37

Gea:

Lekker relaxen zo op die stoel Paul!. Met genoeg beenruimte...haha. Zo e zien hebben jullie het wel naar jullie zin. Leuke foto bij Valle de amour....

Groetjes en dikke knuffel

Gea en Pioe

• 12 Augustus 2007 - 17:25

Serpent ;-):

Hoi hoi,

Leuk die reisverslagen en foto's!!
    maarrehhhh Angela...........hoe zijn de mannen daar? klein?? :-)

Ik wens jullie beiden nog een hele fijne voortzetting. Ik blijf jullie volgen.

Lieve groetjes

• 13 Augustus 2007 - 10:41

Ansjah:

hey paultje
    je zit precies goed,
    je valt bijna in slaap
    hoe is het daar, lkkr warm?
    kus