Zondagmorgen vroeg - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Zondagmorgen vroeg - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Zondagmorgen vroeg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 Augustus 2007 | Vietnam, Hanoi

Zo, het ontbijt achter de kiezen, het duurt nog een uur voor we verdergaan, dus dan maar gebruikmaken van de gratis internetservice van het hotel. Lekker cheap toch? Gisteren zijn we vanuit Phan Thiet doorgereisd naar Dalat. Eigenlijk is dit het Valkenburg van Nederland: vooral voor de binnenlandse toeristen is dit fantastisch, met de zomerresidentie van de laatste keizer en zo, voor ons is het alleen maar leuk. In de Valley of Love (ja echt waar, zo heet dat), hebben we echt ontzettend foute foto's gemaakt, de volgende keer zullen we proberen er eentje bij te plaatsen. De temperatuur hier in Dalat is een stuk lager als aan de kust: het lijkt Nederland wel. En alle Vietnamezen lopen prompt met handschoenen en een muts aan. Ook de bontkragen ontbreken niet.
Vandaag rijden we door naar Nha Trang aan de kust. We hebben de aankomende dagen een druk programma: veel zien, veel reizen. Dinsdag strijken we geloof ik neer in Hoi An, daar blijven we een paar dagen. Kunnen we eindelijk een beetje van de zon gaan genieten. Als die tenminste gaat schijnen.
De groetjes van ons alletwee, tam bien!!

• 12 Augustus 2007 - 06:54

Rick De Waard:

Hmm lekker weer zo mag ik het hooren

• 12 Augustus 2007 - 08:10

Gea:

Vanuit een zonnig Nederland, hoop ik dat het weer voor jullie dan ook idd wat mooier en zonniger gaat worden. Ik zal duimen dat hij gaat schijnen. Dikke kuzz en knuffels van mj en Pioe

• 12 Augustus 2007 - 11:10

Ria Belderok:

Hoi Ansje en Paul.Net op de site van het koor gekeken en je bericht gelezen en direct jullie site opgezocht. War fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat het allemaal goed gaat. Dit is een reis om nooit te vergeten. Ik ben er tenminste nog nooit geweest.
    Hier is het op het moment ook mooi weer maar vanavond gaat het wel weer regenen.
    heel veel plezier nog/