tussenstopje - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu tussenstopje - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

tussenstopje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

04 Augustus 2007 | Duitsland, Berlijn

om half vier op vanmmorgen, om half vijf naar het station gebracht door tim en elsbeth en om 6 uur inchecken op schiphol. Wat was die trein trouwens druk!! Wel lang moeten wachten op schiphol, maar alles liep voorspoedig. We hebben ook al een paar reisgenoten ontmoet. Nu moeten we weer 4 uur wachten voor de aansluitende vlucht. We hebben gelukkig goede plaatsen in het vliegtuig kunnen regelen: niemand voor ons, lekker veel beenruimte. Dat mag ook wel, 11,5 uur. Tot nu toe gaat alles dus lekker, vlucht staat nog op schematijd, ben benieuwd! lieve groetjes aan het thuisfront.

• 04 Augustus 2007 - 14:43

Gea:

Hallo Lievreds,

Fijn dat jullie dit eerste stukje al hebben overbrugt. Hopelijk zijn die 11,5 uren snel voorbij. Veel plezier en geniet van alles leuke en mooie dingen die jullie zien.

Kuzz Gea

• 04 Augustus 2007 - 17:03

Rick De Waard:

haha lekker voor paul dat ie zoveel beenruimte heeft, zou zonde zijn als ie met blauwe benen in vietnam aankomt.
    mooi dat alles zo vlot gaat, ik hoop dat de rest ook zo spoedig verloopt.
    Veel plezier en ik bel angela der mobiele nummer wel op 10 augustus

• 04 Augustus 2007 - 22:03

Roos:

Hallo vakantiegangers.
    Goed aangekomen?
    Is er nog iets speciaals gebeurd bij het inchecken?
    Heel veel plezier met elkaar.
    Groetjes Roos(koor)

• 05 Augustus 2007 - 17:24

Timutjuh:

ey vakantiegangers wel rot van die koffer, wie zijn koffer was het eigenlijk? Nou ik hoop dat jullie echt een geweldige tijd tegemoet gaan. Veel plezier en tot het volgende bericht :P kuz en knufferl Tim

• 05 Augustus 2007 - 19:30

Els:

Hoi, vakantie gasten
    Leuk om al wat te horen van jullie.
    11,5 uur nog tegaan, dan zou ik maar even een paar oogjes, dicht doen als ik jullie was. Dan ben je er zo!
    Bye, Bye
    Liefs, Els

• 06 Augustus 2007 - 06:44

Peter En Robert Jan:

We volgen jullie reisje vol belangstelling en hebben jullie wel gemist dit weekend liefs..

• 06 Augustus 2007 - 07:17

Marcel:

Hallo Lieve Angela en Paul,

De reis is voorspoedig begonnen lees ik.
    Leuk idee om het zo te doen. Ik kijk rijkhalzend uit naar jullie verhalen. Kan geen beter begin van een werkdag wensen.

wacht in spanning op een nieuw bericht.

Heel veel plezier met z'n twee.

xxx

&

Hugs,

Mars.

• 06 Augustus 2007 - 19:40

Paula:

Leuk zo de reis met jullie mee te maken.
    Hopelijk een goede vlucht gehad en op naar een spannende super gave vakantie.
    Veel gezelligheid toegewenst.

• 07 Augustus 2007 - 20:36

Bianca:

Hallo hebben jullie een goede vlucht gehad !Ik hoop dat het mee is gevallen veel plezier.