Het komt dichtbij! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Het komt dichtbij! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Het komt dichtbij!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

29 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

De verhuizing is achter de rug, (bijna) alle dozen zijn uitgepakt, de reispapieren zijn binnen, Paul is op tijd terug uit Spanje: nog 4 dagen werken en dan is het zover! Tijdens de verhuizing leefde het nog niet zo in mijn gedachten, maar nu begint het toch wel te kriebelen.
Voor de liefhebbers: in een apart berichtje staan de vluchtgegevens en sites van de diverse hotels waar we zullen verblijven: het ziet eruit alsof we een heel luxe vakantie gaan maken.
Wij hebben er zin in!

  • 29 Juli 2007 - 09:58

    Gea:

    Hallo Lieverds

    Nou dd de verhuizing gedaan en nu eindeljk die mooie reis waar jullie al zo lang naar hebben uitgekeken.
    Nog even volhouden en dan super genieten .

    Dikke knufel,

    Gea en Pioe.....

  • 29 Juli 2007 - 18:29

    Pauline:

    Halloootje

    Een hele fijne vakantie toegewenst.
    Lekker genieten dan komt het vast wel goed.
    Aan de hotels zal het niet liggen, die zien er mooi uit.

    Pauline

  • 29 Juli 2007 - 21:04

    Lucienne:

    Hallo wereldreizigers!

    Ik hoop dat mijn pc a.s. zaterdag de verhuizing overleeft zodat ik op de hoogte kan blijven van jullie avontuur.
    In ieder geval langs deze weg heel veel plezier gewenst en geniet met volle teugen van de reis.

    Liefs Lucienne

  • 30 Juli 2007 - 10:45

    Marcel:

    Hoi schatjes,

    Zijn er nog klusjes blijven liggen?

    Ik hoop dat Paul de film vandaag overleeft!

    Heel veel plezier en geniet van die welverdiende reis.

    Lots of uncondiotional love and hapiness!

    :'))

    Mars.

  • 30 Juli 2007 - 11:28

    Wilma:

    Hallo globetrotters,

    Jullie nieuwe bassis is dus redelijk voorelkaar. Geniet dan straks maar van een heerijke trip. Hou je oren en ogen maar goed open.

    liefs,
    Wilma

  • 02 Augustus 2007 - 09:04

    Ansjah:

    hey pimpie
    ik wens je een hele fijne deel 2 vakantie toe
    ik hoop dat je evenveel van Vietnam zult genieten als van spanje.
    maar dat zal wel lukken zeker
    kusje arantxa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2007

Weer thuis

21 Augustus 2007

Het hoogste punt van de hoogtepunten

20 Augustus 2007

Warm!!

15 Augustus 2007

Rust

12 Augustus 2007

Weinig nieuws vandaag
Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 12716

Voorgaande reizen:

13 Februari 2016 - 06 Maart 2016

Costa Rica en Nicaragua

04 Augustus 2007 - 24 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: