Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

29 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Het komt steeds dichterbij. De visa zijn geregeld (gezellig een dagje naar Den Haag), de prikken zijn gehaald (dus laat de buiktyfus, de difterie, tetanus, pokken en hepatitus A maar komen) en de bevestiging van het reisbureau is binnen dat de reis doorgaat. Nog maar 7 reisgenoten, wel gezellig, maar iets meer zou wel gezellig zijn. Intussen sta ik doos na doos in te pakken, want op maandag 9 juli krijg ik de sleutel van mijn huis en 23 juli ga ik ook nog even verhuizen. Paul gaat op 7 juli ook nog even voor drie weken naar Spanje. Zielig he? Een drukke zomer, maar o wat gaan we genieten.

• 30 Juni 2007 - 09:25

Gea:

Hallo lieverds,

Idd nog even en dan is het zover, heerlijk naar Vietnam. Nu alles pakken voor de verhuizing en op naar julie nieuwe geweldige stekkie. Samen met Tim en Yuki en na de vakantie Pioe. Wat een heerlijke vooruitzichten.

Dikke knuffel,

Gea

• 01 Juli 2007 - 12:41

Joke:

Ben zeer benieuwd naar al jullie ervaringen en uiteraard naar jullie foto's. Groetjes,
    Joke

• 01 Juli 2007 - 13:02

Els:

Hoi, Angela en Paul
    Wat een geweldige reis gaat dit worden, een hele mooie ervaring. Zou zo mee willen. Maar eerst nog even verhuizen,als je er dan zit is dat ook fantastisch. We wilden best wel helpen maar wij zijn in Spanje, en genieten daar van coctails en mooie Spaanse mannen. Dus helaas. We zullen aan je denken. Succes met je verhuizing, en na de vakantie nemen we contact met je op.
    Groetjes, Kusjes,

Els en Erik

• 06 Juli 2007 - 19:51

Peter En Rj:

hai angela en paul ook wij zullen jullie reis zeker volgen op deze site.we bellen nog wel even helaas moeten wij werken anders kwamen we even helpen met dat behang.

• 26 Juli 2007 - 16:25

Sonja:

Hallo Angela en Paul,

Een heleboel nieuwe en spannende dingen gaan jullie deze zomer doen.
    Een nieuw huis helemaal van jezelf Angela. Mooi huis, heerlijk uitzicht en lekker rustig.
    De verhuizing heb je inmiddels gelukkig achter de rug. Voorlopig niet meer he?

Een mooie reis naar Vietnam.
    Leuk en spannend tegelijk.
    Geniet er maar lekker van met zijn tweetjes.

Na die reis een kleintje er bij.
    Een speelkameraat voor Yuki.
    Een kleine Pioe.

Je kan in ieder geval zeggen dat je geen saai leven leid.
    Hartstikke goed hoor Angla.......
    Je leeft maar 1 keer!!!

Veel plezier en kijkgenot in Vietnam.
    En Paul....let jij een beetje op Angela, dat zij niet stiekem zo een klein mannetje uit Vietnam mee neemt.

Genietse, veel liefs Sonja en de rest van de Vriendjes.