Nu nog thuis, maar morgen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Nu nog thuis, maar morgen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Nu nog thuis, maar morgen...

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 Februari 2016 | Nederland, Amsterdam

Nog één nachtje slapen!
Terwijl Angela nog de laatste dingen aan het inpakken is besluit ik maar vast te beginnen met de blog. Morgen is het dan zover: 3 weken Costa Rica en Nicaragua, samen met Peter en Robert-Jan. Aangezien de treinen morgen niet rijden brengt buurman Kees ons naar Schiphol, we vliegen om 10:30 (ofzo) dus we kunnen 'rustig' aan doen. De vliegreis zal zo'n 20 uur duren met overstap in Parijs en Panama, hopelijk gaan dit keer de koffers wel gewoon goed mee.
Nu typ ik nog op mijn laptop maar vanaf morgen zal ik verder gaan op mijn telefoon. Als het goed is hebben we in alle hotels wifi, dus fingers crossed dat die ook een beetje goed is!
Morgen ochtend dan echt de aller-allerlaatste spulletjes inpakken en dan kan de vakantie beginnen! =)

  • 12 Februari 2016 - 18:16

    Els Schooldnaar:

    Nogmaals van mij een hele goede reis. Jullie moeten lekker gaan genieten. En leuk om jullie te gaan volgen. Via deze link.

  • 12 Februari 2016 - 19:19

    John En Nanny:

    Een goede en fijne reis en geniet van alles wat jullie gaan zien.

  • 13 Februari 2016 - 12:02

    Marianne Van Wijk:

    Lieverds goede reis en veel plezier geniet van al het moois wat jullie tegen komen en laat ons dan stiekem ook een beetje meegenieten met de foto,s die jullie sturen.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 12714

Voorgaande reizen:

13 Februari 2016 - 06 Maart 2016

Costa Rica en Nicaragua

04 Augustus 2007 - 24 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: