San Juan del Sur - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Angela Wijk - WaarBenJij.nu San Juan del Sur - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

San Juan del Sur

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Angela

28 Februari 2016 | Nicaragua, San Juan del Sur

Vrijdag hebben we een zeer toeristische route genomen van León naar San Juan del Sur. We hadden geen zin om de standaard snelweg te nemen. Hoewel we nu grotendeels over onverharde weg moesten en een paar uur aan onze reistijd hebben toegevoegd hebben we wel ontzettend veel van Nicaragua gezien. Bij Popoyo hebben we geluncht bij een relaxte strandtent met hangmatten en bankjes en tafels gemaakt van pallets. Wat aan het strand vooral opviel is dat het overal ernstig leeg is. Dit viel ons ook al op in de rest van Nicaragua en Costa Rica: de toeristen blijven dit jaar om onbekende reden weg. Scheelt ons weer overal in de rij staan! De condo waar we zitten is heel knap, schoon en ruim, het enige wat we echt missen is warm water. Er staat een jacuzzi op het dak en er is een zwembad aan het strand met uitzicht over de baai op loopafstand. 's Avonds hebben we luxe gegeten, dat hadden we wel verdiend na zo'n lange reisdag, paella, steak en kreeft! Omnomnom.
Zaterdag hebben we een rustdag ingepland. Rustig ontbijten in het dorp, rondje gelopen, en voor de rest van de dag chillen aan het zwembad/strand. Morgen weer richting Costa Rica, hopelijk gaat de grens oversteken net zo smooth als vorige week. Tot dan!

• 28 Februari 2016 - 07:41

John En Nanny:

Tot nu toe een mooie vakantie nog een week dan is het voorbij dus nog lekker genieten van alles wat nog gaat komen grtjes john en nanny.