Liberia - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Angela Wijk - WaarBenJij.nu Liberia - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

Liberia

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 Februari 2016 | Costa Rica, Liberia

Vandaag gingen we richting de westkust: Playa de Papagayo. Hier hadden we twee villa's gehuurd bij Oasis de Papagayo. Na een voorspoedige reis kwamen we eerder dan verwacht aan. Echter bleek dat onze reservering nooit was doorgekomen.... en dit is het beste wat ons deze vakantie had kunnen overkomen. We hadden het al kunnen weten: het hotel stond niet meer op booking.com en de website van het hotel zelf was ook offline de dag ervoor. De huisjes waren vervallen en niet aangekleed, voor de deur lag een hondendrol, het zwembad was slecht onderhouden (alsmede de rest van alles wat we konden zien). Ik ging nog even richting de toiletten en er kwam letterlijk een vleermuis naar buiten vliegen! We waren binnen no time weg!
Onderweg kwamen we langs een Best Western en die hadden gelukkig nog kamers over. Wat een luxueus hotel! Goedverzorgde kamers en zwembad, ruime badkamer en twee grote bedden. Het is gewoon jammer dat we hier maar één nachtje zitten! Ondanks dat we even moesten omgooien nog heerlijk kunnen ontspannen deze dag met een sapje aan het zwembad en heerlijk warm weer. Morgen gaan we richting Nicaragua.

• 21 Februari 2016 - 11:29

Els:

hallo allemaal!

Oh nee wat nu weer. geen reservering ! gaat toch wel even anders dan in Nederland zeg. Ja best western zit over de hele wereld. geweldige hotels. gelukkig ook weer opgelost. ha,ha. Jullie werden beloond met een prachtige kamer en zwembad. dat is pas vakantie. geniet ervan!

• 23 Februari 2016 - 15:12

Els:

ANGELA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ! NEEM ER MAAR 1 VAN MIJ!

KUSJES.

• 23 Februari 2016 - 18:28

Joyce:

he angelaatje, gefeliciteerd had ik je al en nu heb ik ook je blog gevonden, wat leuk kan ik je een beetje volgen!