San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Angela Wijk - WaarBenJij.nu San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Angela Wijk - WaarBenJij.nu

San José

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Angela

15 Februari 2016 | Costa Rica, San José

Vandaag waren we vroeg wakker, dus alles lekker rustig aan gedaan. Onze auto werd bij het hotel afgeleverd, jammer dat de man die het kwam bezorgen dat niet wist want die stond op het vliegveld... Na anderhalf uur wachten kwam hij dan toch. De auto is zeer groot, een Toyota Pathfinder, alle koffers kunnen er met gemak in dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.
We zijn het centrum van San José in gegaan, maar dat stelde niet heel veel voor. Wat wel heel apart was om te zien was dat er op een plein een mis werd gehouden (het is tenslotte zondag) waarbij veel mensen waren en allemaal in het wit gekleed.
Teruggekeerd bij het hotel nog even gezwommen in het (ijskoude) zwembad en daarna weer terug richting San José voor het avondeten bij een restaurantje die we in de middag al hadden gevonden.
We zijn wel blij dat we niet meer nachtjes hier hebben geboekt! Morgen vroeg op om richting Tortuguero te gaan. Het is nog maar de vraag of we daar altijd stroom hebben, laat staan wifi! Dus wie weet tot snel en anders tot de volgende wifi hotspot ;)

• 15 Februari 2016 - 04:04

John En Nanny:

Erg knus restaurant ziet er erg belovend uit.

• 15 Februari 2016 - 09:42

Els:

Hoi vakantie vierders, jullie zijn er top! Lekker zo'n ruime auto. jullie reis gaat nu beginnen.

• 15 Februari 2016 - 17:34

Remco En Inge:

Leuk dat we kunnen meegenieten van jullie reis. We kijken alweer uit naar het volgende verslag. Veel plezier!